Jak vydělat na tom když bydlím u silnice

Bydlíte u silnice nebo v centru města? Proměňte tuto nevýhodu ve svůj prospěch. Venkovní reklama je vynikající způsob jak říct lidem o blízkosti firmy, restaurace, sportovního areálu. Právě proto tyto organizace vyhledávají vhodné reklamní plochy. Myslíte, že o Váš plot nebo fasádu nebude zájem. Omyl! Podívejte se kolem sebe a uvidíte stovky obsazených reklamních ...

Seriál o FB reklamě 1. díl – jak měřit FB konverze

V tomto online seriálu se postupně podíváme pod pokličku Facebookovým reklamám. Bude to o něco podrobnější a rozsáhlejší návod, který bude rozdělený do několika dílů. Cílem celého tohoto seriálu je vám poradit, jak nastavit reklamu na Facebooku co nejlépe. Konkrétněji řečeno se dozvíte, jak nastavit měření FB konverzí, jak vybrat správný typ kampaně, na koho […]

Proces vytváření virální kampaně v 6 krocích

Co je virální kampaň a tipy, jak vymyslet dobrou kampaň již znáte z předchozího článku, zde se podíváme blíže na 6 kroků samotného vytváření virální kampaně. 1. Analýza Cílem tohoto prvního kroku je především získat odpovědi na následující otázky: Jaké máme cíle pro danou virální kampaň? Kdo je naše cílová skupina? Jak vypadá naše konkurence? Tento […]

Virální reklamní kampaně – co to vlastně je + 5 tipů jak vymyslet skvělou virální kampaň

Virální marketing aneb lidé v roli propagátorů – oč vlastně jde? Mark Zuckerberb (zakladatel Facebooku) v roce 2007 pouhými dvěma větami zcela vystihl podstatu virálního marketingu: „Lidé se ovlivňují navzájem. Nic na ně nemá takový vliv jako doporučení od člověka, kterého dobře znají.“ Je to reklamní technika, která pro šíření marketingového sdělení využívá ...

Co je to call action – 11 + 4 tipy, jak vytvořit co nejlepší CTA

Cílem CTA je zkrátka přimět čtenáře k nějaké činnosti. Call to action se do češtiny obvykle nepřekládá, ale pro snazší pochopení anglicky nemluvících čtenářů, lze volně přeložit jako výzva-k-akci. U příkladů CTA uvidíte, že jste s nimi chtě nebo ne již mnohokrát setkali. Už proto, že cílem mnohých reklam je proklik, navedení na nákup produktu […]

Marketinkové trendy 2018

Nejdůležitější trendy v digitálním marketingu v roce 2018, které byste rozhodně měli znát! Konkurenční a tím i marketingový boj o zákazníky stále přitvrzuje a ani letošní rok toho není výjimkou. Všichni hledáme skulinu či nový způsob, jak zaujmout lidi na té malé svítící obrazovce, ať už je to mobil nebo počítač. Zde nenajdete originální ani […]

Co dělat když PPC nefunguje

Pay Per Click reklama 2. díl – Co dělat, když PPC nefunguje Pokud vás zajímá, co je PPC, jak funguje apod. mrkněte na předchozí článek. Zde se podíváme více pod pokličku nejčastějším problémům a také na několik řešení těchto nešvarů. Čemu se vyhnout: 1.    PPC nespravuje zainteresovaná osoba Není to jednoduchá činnost a vyžaduje neustále […]

Fáze procesu působení reklamy na zákazníka – model AIDA

Jelikož cílem spousty podniků je vydělat peníze (oprostěme se od vyšších cílů jako zvýšení podílu na trhu či zvýšení ukazatele EVA – economical value added apod.), je třeba investovat do reklamy, aby byl zvýšen prodej. Investice do reklamy nejsou vůbec malá částka v nákladech podniků, a proto je více než vhodné se zamýšlet, jak z reklamy vytěžit […]

Reklama a reklamní plochy

Denně se každý z nás setkává s desítkami druhů reklam. Nemusí se jednat pouze o venkovní reklamy, ale i ty na internetu, v časopisech, v TV a v jiných mediích. Pojďme se na ně podívat z blízka. Ukážeme Vám hlavní výhody a nevýhody každé reklamy a porovnáme je mezi sebou.   Venkovní reklama Poslední dobou opomíjená. […]
zpět nahoru