For a better experience please change your browser to CHROME, FIREFOX, OPERA or Internet Explorer.
NÁVRATNOST REKLAMY – JAK SPRÁVNĚ VYHODNOCOVAT EFEKTIVITU REKLAMY?

NÁVRATNOST REKLAMY – JAK SPRÁVNĚ VYHODNOCOVAT EFEKTIVITU REKLAMY?

Máte pocit, že vaše reklama funguje skvěle? Zkuste se podívat věci blíže „pod pokličku“ a možná zjistíte, že to tak úplně není pravda. Ukážeme vám, co to je efektivita a jak se počítá, na co se soustředit při posuzování efektivity reklamy a jaká data budou k výpočtu potřeba. I když na první pohled reklama funguje skvěle, nemusí […] Pokračovat ve čtení.

CO DĚLAT KDYŽ PPC NEFUNGUJE

CO DĚLAT KDYŽ PPC NEFUNGUJE

Pay Per Click reklama 2. díl – Co dělat, když PPC nefunguje Pokud vás zajímá, co je PPC, jak funguje apod. mrkněte na předchozí článek. Zde se podíváme více pod pokličku nejčastějším problémům a také na několik řešení těchto nešvarů. Čemu se vyhnout: 1.    PPC nespravuje zainteresovaná osoba Není to jednoduchá činnost a vyžaduje neustále […] Pokračovat ve čtení.

Nejdůležitější trendy v digitálním marketingu v roce 2020, které byste rozhodně měli znát!

Nejdůležitější trendy v digitálním marketingu v roce 2020, které byste rozhodně měli znát!

Konkurenční a tím i marketingový boj o zákazníky stále přitvrzuje a ani letošní rok toho není výjimkou. Všichni hledáme skulinu či nový způsob, jak zaujmout lidi na té malé svítící obrazovce, ať už je to mobil nebo počítač. Zde nenajdete originální ani přelomové nápady na virální kampaň, ale naleznete zde opravdové trendy, které letí! Na […] Pokračovat ve čtení.

JEDEN TIP NA ZRYCHLENÍ PRÁCE PŘI VYTVÁŘENÍ NOVÝCH PŘÍSPĚVKŮ NA VÁŠ BLOG

JEDEN TIP NA ZRYCHLENÍ PRÁCE PŘI VYTVÁŘENÍ NOVÝCH PŘÍSPĚVKŮ NA VÁŠ BLOG

Stojíte-li zrovna na zastávce či v dlouhé koloně v autě a nechce se vám čas jen tak marnit, máme pro vás skvělý tip na jeho výplň. Co třeba vytvářet nový obsah pro Vás blog? Jistě stejně jako většina lidí v IT světě konzumujete sociální sítě či blogy ostatních a máte tedy spoustu podnětů o tom […] Pokračovat ve čtení.

CO JE TO CALL ACTION – 11 + 4 TIPY, JAK VYTVOŘIT CO NEJLEPŠÍ CTA

CO JE TO CALL ACTION – 11 + 4 TIPY, JAK VYTVOŘIT CO NEJLEPŠÍ CTA

Cílem CTA je zkrátka přimět čtenáře k nějaké činnosti. Call to action se do češtiny obvykle nepřekládá, ale pro snazší pochopení anglicky nemluvících čtenářů, lze volně přeložit jako výzva-k-akci. U příkladů CTA uvidíte, že jste s nimi chtě nebo ne již mnohokrát setkali. Už proto, že cílem mnohých reklam je proklik, navedení na nákup produktu apod., […] Pokračovat ve čtení.

VIRÁLNÍ REKLAMNÍ KAMPANĚ – CO TO VLASTNĚ JE + 5 TIPŮ JAK VYMYSLET SKVĚLOU VIRÁLNÍ KAMPAŇ

VIRÁLNÍ REKLAMNÍ KAMPANĚ – CO TO VLASTNĚ JE + 5 TIPŮ JAK VYMYSLET SKVĚLOU VIRÁLNÍ KAMPAŇ

Virální marketing aneb lidé v roli propagátorů – oč vlastně jde? Mark Zuckerberb (zakladatel Facebooku) v roce 2007 pouhými dvěma větami zcela vystihl podstatu virálního marketingu: „Lidé se ovlivňují navzájem. Nic na ně nemá takový vliv jako doporučení od člověka, kterého dobře znají.“ Je to reklamní technika, která pro šíření marketingového sdělení využívá sociální sítě. Jedná […] Pokračovat ve čtení.

Top