For a better experience please change your browser to CHROME, FIREFOX, OPERA or Internet Explorer.
Jak změřit výkon venkovní reklamy

Jak změřit výkon venkovní reklamy

Na venkovní reklamu nelze nasadit FB pixel, kód od Googlu ani vám na ni nikdo neklikne a nevidíte výsledek v google analytics.

Nevíte zda reklama je účinná, zda jste nevyhodili peníze z okna za grafiku, pronájem reklamní plochy, fotky.

Tip č.1

Třeba na týden vypněte online reklamy, vynechejte radio i tisk a ponechte jen billboardy. Druhý týden je přidejte a za dva týdny máte výsledek když odečtete návštěvnost když byli všechny reklamy zapnuté od toho co lidé vyděli pouze billboardy. Doporučuji pouze v „mrtvém“ období. Určitě nezkoušejte před vánoci nebo pokud prodáváte třeba zájezdy tak květnu.

Tip č.2

Tento model si za domácí úkol prostudujte viz odkaz https://www.slideshare.net/SIMARvyzkum/jak-mit-vkon-venkovn-reklamy-transparentnm-zpsobem

Tip č.3

Máte třeba obchod s koly, elektrem nebo pneuservis, Projměte si celkem čtyři billboardy dva na jedné příjezdové komunikaci do města a dva na opačné straně. Umístěte na billboardy úplně stejnou grafiku. Na jednu příjezdovou stranu města oznamte lidem, že dostanou při nákupu dárek. Třeba pumpičku, rukavice, myš, prodlužku, slevu. A uvidíte kolik zákazníků se o dárek přihlásí. Odečtěte cca 10% lidí co přišli pro dárek ( ti přišli pouze pro něj ) a máte výsledek. Podle počtu dárků víte kolik přišlo lidí, protože vidělo vaše reklamy.

Na menším městě by vás taková reklama měsíčně vyšla cca na 15 000kč. Takže si na základě toho dokážete spočítat i ROI ( návratnost investice z anglického Return On Investement )

Zanechte nám komentář

Top