FÁZE PROCESU PŮSOBENÍ REKLAMY NA ZÁKAZNÍKA – MODEL AIDA
Jelikož cílem spousty podniků je vydělat peníze (oprostěme se od vyšších cílů jako zvýšení podílu na trhu či zvýšení ukazatele EVA – economical value added apod.), je třeba investovat do reklamy, aby byl zvýšen prodej. Investice do reklamy nejsou vůbec malá částka v nákladech podniků, a proto je více než vhodné se zamýšlet, jak z reklamy vytěžit […] Pokračovat ve čtení.
JAK VYDĚLAT NA TOM KDYŽ BYDLÍM U SILNICE
Bydlíte u silnice nebo v centru města? Proměňte tuto nevýhodu ve svůj prospěch. Venkovní reklama je vynikající způsob jak říct lidem o blízkosti firmy, restaurace, sportovního areálu. Právě proto tyto organizace vyhledávají vhodné reklamní plochy. Myslíte, že o Váš plot nebo fasádu nebude zájem. Omyl! Podívejte se kolem sebe a uvidíte stovky obsazených reklamních ploch. Tudíž pokud […] Pokračovat ve čtení.