For a better experience please change your browser to CHROME, FIREFOX, OPERA or Internet Explorer.
VIRÁLNÍ REKLAMNÍ KAMPANĚ – CO TO VLASTNĚ JE + 5 TIPŮ JAK VYMYSLET SKVĚLOU VIRÁLNÍ KAMPAŇ

VIRÁLNÍ REKLAMNÍ KAMPANĚ – CO TO VLASTNĚ JE + 5 TIPŮ JAK VYMYSLET SKVĚLOU VIRÁLNÍ KAMPAŇ

Virální marketing aneb lidé v roli propagátorů – oč vlastně jde? Mark Zuckerberb (zakladatel Facebooku) v roce 2007 pouhými dvěma větami zcela vystihl podstatu virálního marketingu: „Lidé se ovlivňují navzájem. Nic na ně nemá takový vliv jako doporučení od člověka, kterého dobře znají.“ Je to reklamní technika, která pro šíření marketingového sdělení využívá sociální sítě. Jedná […] Pokračovat ve čtení.

PROCES VYTVÁŘENÍ VIRÁLNÍ KAMPANĚ V 6 KROCÍCH

PROCES VYTVÁŘENÍ VIRÁLNÍ KAMPANĚ V 6 KROCÍCH

Co je virální kampaň a tipy, jak vymyslet dobrou kampaň již znáte z předchozího článku, zde se podíváme blíže na 6 kroků samotného vytváření virální kampaně. 1. Analýza Cílem tohoto prvního kroku je především získat odpovědi na následující otázky: Jaké máme cíle pro danou virální kampaň? Kdo je naše cílová skupina? Jak vypadá naše konkurence? Tento krok […] Pokračovat ve čtení.

Top